1 2 3 Peter, Paul and Mary


Hann precis in i värmen innan det började ös regna!
Va nere på mobilia och köpte farsdag present, fick bli en jävla bok. Men papps blir nog glad ändå :)
Blev dessutom in tvingad på malmborgs för johan ville ha mjölk och ägg.
Gå aldrig in dit en fredag under lunch, FYFAN va mycket långsamt folk där e då!
Hamnade bakom en gubbe i shampoo gången o de gick fan inte o komma förbi -.-

Vad mer?
Jo, jag spoliade wl nya album för mig själv igår då jag lyssnade på alla förhands klippen... Trots att jag sa till mig själv att inte göra det.
Men jag är glad ändå, för det låter skit bra, definitivt bättre än väntat.
Längtar till den 2 december. Då SKA jag till skivlagret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0