Välkommen till min nya blogg!

 

Nu sitter jag här, känns som om detta är något stort, något speciellt... Som början på en ny era, det kanske det är också med tanke på hur mycket jag växt upp på sistonde. Kanske är det därför jag bestämde mig för att ge detta en chans. Att blogga menar jag. Tanken på att skriva har snurrat runt i huvudet på mig länge och nu är det dags men jag är skeptisk till idén. Jag har inte sagt nått till mina kompisar om detta. Kanske är jag rädd för att erkänna nederlag och att de aldrig skulle låta mig glömma det ifall detta bara är en "fas" . Vad andra tycker om mig rör mig inte speciellt mycket i ryggen, men vänner är något annat. Meningen med min blogg ska inte vara en blogg som folk ska bli "påtvingade" att läsa bara för att de känner mig... Den ska representera mig och inte en falsk bild av nån jag inte är som den annars skulle bli. Detta är jag, jag är ingen speciell eller märkvärdig person, jag är bara mig själv.

 

Vi får helt enkelt se hur det går, vad det blir av detta ; ) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0