Walking into walls


Satan i gatan vad jag kämpade med att designa bloggen igår... De e ju sjukt svårt! trodde inte det skulle va så inveklat med koder o sånt. Påminner mig om när jag gick i mellanstadiet och jag hade lunar... Herregud, jag fattade inget så min bästis fick fixa allt till mig XD Kommer ihåg att jag hade världens töntigaste namn typ lady_star_love. HAHAH herregud va töntig jag va när jag nu kollar tillbaka på det. Och mIn första profil bild blev jag såå mobbad över. De va den sommaren då det va SÅ modernt med truckerkeps... Så där satt jag i en randig po.p tröja och min keps. Bilden blev ju inte bättre med tanke på att den var tagen med en webbkamera XD Tur att man har växt upp lite iallafall, melanstadie åren va nog de sämsta under hel min skoltid. De va så fruktansvärt tråkigt att gå i skolan då, man märkte hur folk började förändras och blev annorlunda. Mer fixerade av att vara populär o så "/ Jaja, nu har vi växt upp och det e väl skönt : ) 

Nu ska jag försöka mig på att göra en header... Har inte photoshop men jag ska väl klura ut något ändå : ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0