Tonight

Idag hade jag inte en super kort dag som jag haft innan i veckan utan istället så hade jag en håltimme i mitten av schemat.... Men jag och Elin passade på att göra klart det mesta av vårt arbete om aids så nu behöver jag inte tänka mer på det :D Har dock ett grupparbete om ystad som ska vara inne på måndag och min grupp har inte börjat än XD Typiskt oss, vi e alltid ute i sista sekund... Men vi klarar oss ändå alltid : ) 


När jag kom hem från skolan käkade jag lite och passade på att läsa ut min svenskbok som skulle vara utläst till imorgon, I skuggan av San Siro. Den är faktiskt bra, bättre än jag hade väntat mig iallafall : ) Efter jag va klar med den stack jag med Anna, Zandra och Malin till ku o hade skattjakt XD Vi spelade även kubb med ku-gruppen från staffanstorp. 

Imorgon börjar jag lite senae än vad jag brukar göra på fredagar eftersom det är dax för nationella, uppsats skrivning, i eng A. Det ska väl inte gå allt för dåligt med tanke på att jag går i bilingual XD Aja, jag brukar ändå inte oroa mig speciellt mycket inför dom nationella eftersom det är kunskap man ska ha, dvs inget man måste plugga in dagen innnan, såna prov gör mig alltid stressad : (  

Vi får se hur det går : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0