London baby!

Fan, blev helt deppig nu... 
Jag saknar London något fruktansvärt!!! Egentligen är det helt sjuk med tanke på att jag varit där en gång i ca fyra dagar men allt jag vill e att åka tillbaka, NU!!! Älskar den staden, människorna, affärerna, maten, allt... 

Sedan långt innan jag åkte dit har min dröm varit att kunna bo där i framtiden, om bara så i ett år.  Bara för att få uppleva ett annat liv än det i Sverige. Kanske är det lite bortskämt men jag tycker Sverige är för litet för mig, och ändå så bor jag i en storstad :P Kanske känner jag så för att möjligheten för att jag ska kunna få jobba med min dröm här i Sverige är ganska slimad eller så är det helt enkelt bara för atmosfären man känner när man strosar genom Londons gator. Eller när man sitter på tunnelbanans skumpiga säten, känslan som rusar genom en, den är obeskrivlig. Helt underbar : ) Avundas alla er som inom en snar framtid ska till paradiset den staden är.  

Aja, det verkar som om jag kommer dit antingen i höst eller nästa vår/sommar med mina vänner o då jävlar, då e stan fan inte säker längre! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0