Fredag!

Äntligen fredag, härligt! :D 

Idag var det som sagt nationella i engelska, det gick relativt bra. Inte det bäst jag gjort men jag är ändå nöjd. Hade ju provet direkt på morgonen och sen hade vi håltimme i typ tre timmar innan min o Elins sista lektion, danska -.- Kändes onödigt att vänta så länge men jag är inte typen som skolkar, får så dåligt samvete och dessutom så dödar mamma mig XD 

Äh, jag hade inget emot att vänta. Hade trevligt sällskap så då e de inga problem : ) Ikväll ska jag till en kompis och fira hennes lillebror, e inte så värst pepp för jag döööör av sömnbrist men jag får försöka rycka upp mig lite nu. Ska försöka bli klar med en power point nu så jag slipper göra det imorgon iallafall. 

 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0